Pilnie zamienie karte graficzna.

Autor: Highlander (rhare_at_kki.net.pl)
Data: Tue 28 Jul 1998 - 21:55:44 MET DST

Pilnie zamienię kartę graficzną S3Virge DX 4 MB na inną
porównywalną lub z mniejszą ilością RAM. Warunek podstawowy:
długość maksymalna (licząc od "śledzia") nie może być dłuższa
niż 16 cm. Najlepiej z Gliwic lub okolic. Moja jest bardzo krótko
używana (4 mies.) i jest w bardzo dobrym stanie. Chodzi o to, że
kupiłem okazyjnie 3dfx-a i teraz nie mam gdzie go włożyć bo nie
mieści się w żadnym slocie. Chce go włożyc na miejsce karty
graficznej ale ona też sie nie mieści w innym slocie. Mam taką
zakichaną płyte główną.

rhare_at_kki.net.pl