jaki monitor do Monstera 3d

Autor: emilwcz_at_yahoo.com
Data: Tue 28 Jul 1998 - 14:38:32 MET DST

pare dni temu napisalem:
"kupilem monitor 15" Philips 105 S i nie dziala z Monsterem.
kiedy wlaczam komputer to monitor przechodzi od razu
w tryb uspienia (standby) tzn. jest czarny ekran (nic nie widac)

mam TSENG'a ET 6000 4MB (Jaton) i jak wyjme Monstera
to z samym TSENGiem chodzi dobrze

ze starym monitorem (analogowy DAEWOO 14") tez chodzi
wszystko dobrze

co z tym zrobic?
czy ktos wie co moze byc tego przyczyna?"

i dowiedzialem sie ze Monstery nie chca dzialac z niektorymi
monitorami

musze teraz zmienic monitor i chcialbym was prosic tych
ktorzy maja Monster'y 3Dzebyscie mi napisali jakie macie
monitory (tylko 15 " i raczej z tych tanszych) bo nie chce znowu
kupic takiego ktory nie bedzie dzialal z Monsterem.
piszcie tylko tu pod spodem nazwe, model i przyblizona cene
z VATem

z gory dzieki

emil

emilwcz_at_yahoo.com