Re: Karty muzyczne

Autor: Cooger (squadaq_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 28 Jul 1998 - 12:36:44 MET DST

>Wpadla w moje lepkie lapki karta muzyczna oparta na chipsecie ASL 100.
>Dzwiek OK ale nie mozna o tym powiedziec o glosnosci - moze wina karty
>ale ... nie o to mi chodzi.
Może nie mam wzmacniacza on board ? Podłącz do zewnętrznego ...

>Musze kupic dla siebie karte urzywana lub
>nowa 16 lub
to rozumiem..
>32 bitowa.
tego nie rozumiem ... :(

>Co byscie mi polecili? Mam tylko 100 - 150 zł +
>stara karta oparta na ESS 688. Co kupic by jakosc dzwiku byla zblizona do
>SB 32 lub 16? Czy mozna kupic SB 32 urzywanego za 150 zł? Bo wiem ze za
>tyle moge miec nowego OEM SB 16 VE ...

Nowy SB 16 to max 125 pln

Ja polecam klona WaveForce Yamahy (chodzi na oryginalnych sterownikach
WaveForce'a z netu :P )
na PCI, pisałem już o tym kiedyś. Cena ok. 135 pln. Jakby co to pisz.
Ludzie którzy mają SB64 przychodzą i mówią : To jest za tanie i pytają czy
nie chcę czasem kupić AWE ....

Wady : niska kompatybiloność z DOS-em

Cooger

P.S. WaveForce można zobaczyć na www.waveforce.com lub www.yamaha.co.uk