Re: isa a overclocking

Autor: Tomasz \ (tommink_at_kki.net.pl)
Data: Tue 28 Jul 1998 - 12:05:29 MET DST

Marek Gronostaj napisał(a) w wiadomości: ...
>cześć !
>właśnie problem w tym , że ani w biosie ani na
>płycie nie ma żadnego jumperka do ustawiania
>tych opcji ,

wstrząsające! w BIOSie nie ma zworki!
a poważnie to niewykluczone, że taka opcja w biosie jest, tylko domyślnie
nie pokazywana (na jednej płycie tak miałem),
Możesz spróbować jakiegoś programku do grzebania w ukrytych opcjach biosu,
nie potrafię Ci wprawdzie podać nazwy, ale spróbuj poszukać po FTPach (może
nawet na stronie firmowej producenta takie coś znajdziesz, ale wątpię)
Jeśli chcesz mogę Ci podesłać amibios, niestety stary, ale może akurat
będzie u ciebie działał.

--
Tomasz "Pilot" Minkiewicz
tommink_at_kki.net.pl