Re: Monitory HIGHSCREEN - kto to produkuje?

Autor: Silver (silver_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 27 Jul 1998 - 20:26:30 MET DST

Jacek Skaznik napisał(a) w wiadomości: ...
>Mam pomysl na maly quiz. Kto produkuje monitory highscreen. Zaznaczam z
>gory, ze odpowiedz VOBIS jest odpowiedzia bledna. Ja na razie wiem ze np.
MS
>15AX jest produkowany przez SMILE (?!?). A jak reszta modeli? Moze ktos
wie?

To by bylo smieszne jakby produkowal je Vobis Microcomputer! hehe
AFAIK to caly sprzecior produkuja w Anchen w Niemczech zachodnich niedaleko
granicy ale nie polskiej ;))
Ja ma osobiscie kompa Highscreen i nie narzekam tym bardziej ze nie mialem z
nim dotychczas zadnych problemow!!!
A z monitorem to mialem niezle cyrki.
Jesli chcesz dokladnej historii o tym jakie cyrki mialem to pisz na priva
nie bede zasmiecal grupy.
Na razie jesli chcesz to pisz na mail.
Silver
silver_at_box43.gnet.pl