Re: usr ROBOTICS sporster message plus kontra TPSA

Autor: Artur Kamiński (kompas_at_optimus.wroc.pl)
Data: Tue 28 Jul 1998 - 09:44:56 MET DST

>Nie trzeba produkowac,wystarczy przeprogramowac a to robi USR update
>wizard...tylko trzeba miec czym...

nic nie robi, bo 3COM d. USR obsługuje tylko standardy x2 i V90. KFlex
jest stworzony przez Rockwella i możesz być pewien, że 3COM NA PEWNO nie
zrobi upgrade'u w swoich x2 do KFlex, podobnie jak nie zrobi tego
Rockwell.
Co sprowadza się do mojej tezy że trzeba niestety czekać aż TPSA
zainstaluje modemy V90

>A poza tym pytanko : kiedy TPSA ma zamiar przejsc na v90

jak tylko będzie zatwierdzony ostatecznie (nie drafty jak do tej pory)

>i czy USRSMP
>ten protokol obsluguje bo wg mnie nie. I w tej sytuacji na jedno
>wychodzi....
jeśli teraz nie obsługuje to na pewno będzie upgrade, 3COM sprzedaje już
modemy V90