Re: Jaki sprzęcior ?????

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 28 Jul 1998 - 01:52:27 MET DST

On Mon, 27 Jul 1998 19:22:09 GMT, phenomen_at_kki.net.pl (Phenomen)
wrote:

>coz , kwestia gustu... odpowiadam ,tak jak mysle :)

Masz zle przyzwyczajenia z konsol :) Tu gry typu fixed framerate
_nie_istnieja_

>Hmmm, moze i masz racje... ale niewiem.... nie widzialem i narazie
>nikt sie nie skarzyl... a moze ty znasz przypadki?

Znam. Wiekszosc skarg na niestabilnosc systmu wynika wlasnie z takich
"oszczednosci"

>Heh , na szybsze pamieci i nowy rodzaj procesora to sie kupuje nowa
>plyte ;).

I to pisze ktos kto chce zmieniac sprzet co 2 lata :) Jak myslisz -
ile stracisz na takich "podmianach"?

>??? tak myslisz?JA nawet z 32 pracowalem ;)

Zdecyduj sie - jestes wymagajacy czy nie? Na 32 MB to mozesz sobie
zaladowac 3DS Max'a - do w miare wygodnej pracy 96 - 128 MB to
minimum. Chyba ze Twoja praca polega na oswietlaniu jedna lampa 2
szescianow :)

>heh , i to mialo byc do 44 baniek ;)

No problem - przypominam ze _bez_Vatu. A tania 17 jest niewiele
drozsza od 15

>w grach? 20% (z vudu2) ... to IMO duzo

Nie teoretyzuj - roznica jest ponizej 10%. 20% to jest miedzy 266 a
400

>really?! A co do 3DS ?

A chocby cos na Permedia 2 - Diamond FireGL czy Leadtek Winfast
Riva ma sie nijak do 3DStudio - nie do tego jest stworzona i
nieespecjalnie sie nadaje

>to nie jest rozwiazanie w tym przypadku ;)

To jest rozwiazanie w kazdym wypadku :)

>pozdr
>
> Phenomen ...OO+-...

Pozdrowienia