Chwila stopu przed odtworzeniem muzyki typu WAV czy MP3

Autor: Chicken (chicken_at_alpha.net.pl)
Data: Mon 27 Jul 1998 - 22:37:58 MET DST

Odkąd zmieniłem procek i płytę (na K6-2 i VIA MVP3) zauważyłem pewien
drażniący problem:
podczas inicjalizacji karty dźwiękowej system na chwilę stopuję wszystko
(nawet do 1 sek) a dopiero po chwili zaczyna odtwarzać (czy jest to WAV czy
MP3), ale robi to tylko jeden raz - np. przy następnym MP3 już tego nie ma,
po drugie marwi mnie wrażliwość np. WinAMPa na pracę twardziela - nie mówię
tu o ekstremalnych ruchach, typu defragmentacja, photoshop czy inne.Ale np.
wgranie krótkiego programu etc.
Pod IntelVX i P200MMX nie było takich zdarzeń.

Na 100% ma to związek z kontolerem HDD(na płycie Shuttle).
Karta muzyczna Aztech MMPro-16 III ISA/PnP.
Nie ma żadnych konfliktów sprzętowych w System.
System operacyjny to Windows98.

--
Chicken