Re: TePeSa dostaje w d**

Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Mon 27 Jul 1998 - 22:13:22 MET DST

"roman_at_silesia.pik-net.pl"
<roman%silesia.pik-net.pl_at_f88.n484.z2.fidonet.org> napisał(a):

> Poniekąd kalkuluje się - w skład ceny wchodzą koszty osobowe, a do niedawna
> stanowiły one _większość_ kosztów TelekompromitacjiPSA.

Jest jeszcze coś takiego jak narzuty na płace, a te są w PL jedne z
wyższych w świecie :(

> Wzrost płac powoduje wzrost cen - w końcu koszty osobowe też trzeba z czegoś
> pokryć...

> Widać to szczególnie w raportach na temat najbardziej dochodowych firm...

Trzeba wziąść pod uwagę potrzebę ogromnych inwestycji

> Niestety. Żeby tak jeszcze za cenami T(ego)PSA nadążała jakość usług...

To jest zawsze dyskusyjne, tak się składa że wczoraj gadałem o tym ze
znajomym węgrem, tam nasza TPSA jest stawiana jako wzór do
naśladowania !!! Szczególnie jeśli chodzi o dostęp do Inetu !

> Sure, tylko że udział kosztów osobowych w produkcji/dystrybucji samochodów jest
> znacznie niższy, niż w przypadku telekomunikacji.

Wcale nie jestam taki pewien przy tym stopniu inwestycji

Łukasz Bajoński lukasz_at_grafinet.com.pl
GRAFINET S.C. www.grafinet.com.pl
 Zapracujmy razem na twój sukces ...