Re: Jaki sprzęcior ?????

Autor: Bartek Pietrzyk (chocim_at_ceti.com.pl)
Data: Mon 27 Jul 1998 - 11:25:57 MET DST

Jacek Żoch wrote in message <6pftv4$3rg$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...

>A to jest ta wersja bez glosnikow chyba, 105A z glosnikami - calkiem
>sensowne rozwiazanie ( no chyba, ze masz sluch muzyczny....., wtedy
>potrzebne sa "prawdziwe" glosniki ). Calkiem fajny monitor, tylko staraj
sie
>uzywac jak najmniej wylcznika, bo dosc latwo sie psuje.

Ja bym jednak nie wchodzil z monitor z glosnikami, na czyms takim z reguly
nijak nie ustawisz geometrii bokow ekranu, nie rozszerzysz go sensownie bez
poduszki (dwa magnesy przy kineskopie).

Pozdrawiam,
Bartek Pietrzyk
chocim_at_ceti.com.pl

PS. Wycialem crosspost do pl.comp.os.win95, bo to naprawde nie na tamta
grupe.