Re: ponownie sprawa wirusa

Autor: kkoniec_at_mks.com.pl
Data: Mon 27 Jul 1998 - 17:16:14 MET DST

maria <matka_at_iname.com> wrote:
> Sorki, ze znowu przynudzam, ale nie mam wyboru.
> Probowalam juz roznych rzeczy z tym dyskiem i nic. Po diskeditorze - FAT
> odtwarza sie??????!!!!!!!!!!!!

1. diskedit ma wlaczona opcje read-only :(((
2. dysk jest _uszkodzony_ fizycznie (np. jedna glowica nr 0 nie
wykonuje zapisow ???)
3. sproboj cos z nim zrobic za pomoca linux'a (wystarczy nawet
wystartowac z dos'a loadlin'em z debian/boot)
jesli tez nie pomoze, po prostu wyrzuc ten dysk

albo przywiez/przyslij do mks'a w warszawie to moze ja cos wymysle ?
tyle ze to juz odplatnie ...

--
Kamil Konieczny  kkoniec_at_mks.com.pl  http://www.mks.com.pl