Blad karty dzwiekowej

Autor: Wojciech Szkudlarek (voytec82_at_polbox.com)
Data: Mon 27 Jul 1998 - 12:45:11 MET DST

Moj Windows 95 choc probowalem juz wszystkiego nie chce wydac z siebie
dzwieku. Po prostu niby nie rozpoznaje mojej karty, ale wszystkie programy
pod DOS dzialaja na niej. Sterownik tez jest OK. Cos sie kiedys skopalo, i
nie wiem, jak to naprawic, a probowalem juz wszystkiego. Przyznam, ze nigdy
w mojej 9 letniej historii nic takiego mi sie nie przytrafilo.

Odpowiedzi prosze kierowac na priva.

voytec82_at_polbox.com