Re: Plus! 98

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.com.pl)
Data: Mon 27 Jul 1998 - 11:40:59 MET DST

Michal Piotrkowicz napisal (-a) :

> W starym plusie byla taka funkcja "rozszerzenia" obrazka pulpitu do
> rozmiarow pelnego ekranu. Mam obecnie Win98 i Plusa 98 - czy ta funkcja
> nadal jest czy ja gdzies ukryli albo wyrzucili?

Nie trzeba miec Plusa'98 w Win'98 zeby miec ta funkcje, jest juz wbudowany w
system. W "Display Properties"->"Background" w dolnym prawym (chyba) jest
takie mini-menu w ktorym wybierasz czy obrazek na pulpicie ma byc
centralnie, obok siebie czy rozcigniety na pelny ekran.
Mam Win98 w domu (a jestem w pracy na NT) wiec moglem sie gdzies pomylic...

Piotrek