Niezle jaja z Windoza!?

Autor: Silver (silver_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 27 Jul 1998 - 10:54:41 MET DST

Witam!!!
Wczoraj mialem niezly problem z Windoza i reanimowalem ja przez ok.3
godziny???!
I na dodotatek wcielo gdzies niektore pliki *.vxd , OE i IE nie chce sie
wlaczyc probowalem wlaczyc instalatora MSIE 4.0 PL i nie idzie ...pokazuje
ze nie jestem polaczony z siecia i nie moze pobrac plikow
instalatora!!!!!!???
Ten post wysylam dzieki Internet News ale jakos dziala...OE zniknal a IN
sie pojawil???
Jesli ktos ma jakis pomysl i sugestie to plizzz ukazcie je.
Pozdrawiam Silver.