problem glyder max2

Autor: Sebastian Sroka (seba_at_ta.onet.pl)
Data: Mon 27 Jul 1998 - 02:15:59 MET DST

czesc
mam problem z karta glydermax2 agp firmy symmetric
na kosci permedia2
do rzeczy
po wlozeniu kary szarpie obraz na monitoze (w poziomie)
przeinstalowalem system to i dalej to samo
wyciagnalem wszystkie karty, grzebalem w biosie wynienialem dyski itp. bez
rezultatu
sprawdzalem ja na 2 plytach asusa na obydwu klapa!
na koniec wymienilem karte myslalem ze to w niej tkwi problem ale po
wlozeniu nowej
nic sie nie zmienilo dalej kaszani.
wina driverow to tez nie jest bo obraz skacze rowniez przy starcie kompa
oraz w biosie
czy to moze byc wina plyty? (gdzies mi sie obilo o uszy ze ponoc na asusie
dzieja sie takie rzeczy z ta karta)

jezeli ktos wie co z tym zrobic niech da znac

pdw

seba

--
e-mail: seba_at_ta.onet.pl