Czy można uszkodzić PCta wkładając odwrotnie wtyczkę do gniazdka?

Autor: roman_at_silesia.pik-net.pl
Data: Sun 26 Jul 1998 - 13:57:44 MET DST

Zbigniew Niedzwiedz wrote:

 ZN> O ile wiem, krzeslo elektryczne jest na prad zmienny...

Choćby nawet, to jakie to ma znaczenie? Przed egzekucją skóra jest zwilżana
przewodzącym płynem, napięcie też takie, że to czy stałe czy zmienne nie ma
żadnego znaczenia. To czy 'klient' zdoła się oderwać od elektrod też już nie ma
wpływu, bo i tak nie zdoła.

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)
mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl