Re: Teleport Pro - Pytanie ?????

Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Sun 26 Jul 1998 - 00:08:50 MET DST

smolik_at_stanpol.com.pl (Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne) napisał(a):

> On Sat, 25 Jul 1998, Marcin Sikora wrote:
>
> +Jak sciągnąć site którego częsci są na różnych serwerach.
> +Dokładnie chodzi mi o tomshardware ponieważ część artykułów znajduje się na:
> +www.tomshardware.com, a część na www2.tomshardware.com .
>
> IMHO podać w jednym projecie dwa adresy, dla obu limit "tylko wewnątrz".
> Już gdzieś tak miałem i o ile pamiętam działało.
> BTW: czy ktoś zna program który nie ma znaczącego limitu na ilość
> ściąganych plików ? Już co prawda kiedyś pytałem ale może w międzyczasie
> ktoś coś znalazł...
> TELEPORT ma limit 2^16 (~65 tysięcy).

Wgetem kiedyś ściągałem jakieś chore ilości plików, ale czy było ich >
65 tys to nie wiem bo nie liczyłem ;)
Zresztą i tak nie wiem na ile moje info jest adekwatne bo tamten wget
był kompilowany na Solarisie (sparc) ...

> Pozdrowienia - Gotfryd

Łukasz Bajoński lukasz_at_grafinet.com.pl
GRAFINET S.C. www.grafinet.com.pl
 Zapracujmy razem na twój sukces ...