AVER Phone TV/FM - pare uwag...

Autor: Wojciech Nowakowski (WojNow_at_rak.krakow.pl)
Data: Sat 25 Jul 1998 - 22:12:18 MET DST

Witam

Pewnie czesc osob zana pare "kruczkow" dla tej karty. Moze
przyda sie dla innych obecnych i przyszlych uzytkownikow...
1. TELETEXT - karta bywa najczesciej sprzedawana bez TXT.
Jest jednak to mozliwe i to w bardzo prosty sposob. Pod
adresem podanym nizej znajduje sie aplet CEBRA, ktory
rozszreza nasza karte o ta pozyteczna rzecz (info od W.
Przygody i B. Kosika - dzieki)
Adres:
http://www.modulartech.com/main.htm
2. SECAM - dla osob ogladajacych "z kabla" francuskie stacje
w systemie SECAM... W katalogu Windows jest plik Avrtv.ini.
Wystarczy zminiec ustawinie: "TVSystem" na SECAM i stacje te
maja wlasciwe kolory. Dla PAL trzeba powrocic do ustawien
standardowych
3. Tuner FM - tuner ma mozliwosc odbioru stacji takze na
niskich czestotliwosciach. W tym samym pliku ustawienie
"Low" w sekcji FM pozwala ustawic dolny zakres
czestotliwosci.

Dziwie sie troche, ze producent nie uwzglednill tych opcji w
swoim programie- bylo by wygodniej i szybciej.
Ciekawi mnie takze, dlaczego TELETEXT jest jako opcja.
Producent uparcie kierowal mnie (w chwili, kiedy jeszcze nie
mialem apletu CEBRA) do dystrybutora karty. Na swojej
stronie AVER nie umieszcza zadnych informacji o TXT. A sami
przyznacie, ze zaladowanie i zainstalowanie programu z
podanego wyzej adresu jest proste...

Pozdrawiam

Wojciech Nowakowski
NEMEZIS