Re: Upgardowanie Zoltrixa

Autor: Silver (silver_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 25 Jul 1998 - 12:36:17 MET DST

Marcin Głogowski napisał(a) w wiadomości:
>Słyszałem, że można zupgardować Zolka 33,6 do tego szybszego poprzez
wymianę
>kości - czy to prawda?

Jasne ze mozna ale tylko oparte na kosci Rockwella ...mozna upgradowac
kupujesz kosc do tego sciagasz sobie plik do upgrady flash rom-u w modemie i
masz K56flex...a jest jedna wada ...to sie nie oplaca ..koszt takiej kosci
lub nawet upgrade romu wyniesie Cie wiecej niz nowy modem!!!
Ozcywiscie nowy mam na mysli Zoltrix 56,000 VSP lub HSP?!!!
Pozdrawiam
Silver
silver_at_box43.gnet.pl
UIN: 10760457