Re: Wolny Zoom/FaxModem V.34X+ Model 470-70

Autor: Undertaker (undert_at_friko4.onet.pl)
Data: Sat 25 Jul 1998 - 08:55:41 MET DST

Noise wrote:

> Mam modem zewnetrzny:
> Zoom/FaxModem V.34X+ Model 470-70
> Lacze sie do internetu przez tpsa
> z szybkoscia 26400.
> Dlaczego nie lacze sie z pelna szybkoscia????
> Ustawienia comow mam na max.

Mam ten sam modem.Comy nie maja nic do gadania.Jest to predkosc przesylu
danych modem->komputer a nie modem->modem.

> Lacze sie przez 0 z wew centrala cyfrowa
> i dalej tez jest tonowo.

Jest jeden problemik jezeli korzystasz z wew.centrali.Na niektorych nie
mozna uzyskac pelnej predkosci(zwlaszcza na tych nowych
cyfrowych).Radze sprawdzic bez centralki,moze byc ona zrodlem
problemow.

> Czy sa programy faktycznie przyspieszajace
> polaczenie internetowe.

Sproboj MTUSpeed chociaz nie sadze ,zeby duzo tutaj pomogl.

Undertaker