Re: Monitor ADI 56G i inne 17-tki

Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Sat 25 Jul 1998 - 00:07:47 MET DST

phenomen_at_kki.net.pl (Phenomen) napisał(a):

> [...]
> instalację. Nie staraj sie wyłamywać bolca uziemiającego.
>
> "
>
> i jeszcze cos
>
> "
> Nigdy nie wkładaj żadnego typu obiektów w otwory obudowy ponieważ mogą
> one dotknąć miejsc o wysokim napieciu lub spowodować spięcia w
> podzespołach co może narazia użytkownika na porażenie lub spowodować
> pożar. Nigdy nie wylewaj żadnego płynu na obudowe wyrobu.
> "
> Ja sie tak tylko zastanawiam ,czy te monitory kupuja dzieci ,czy z

NIe przejmuj się, pewnie tłumaczyli amerykańską instrukcję, tam jak Ci
nie napiszą że gorącą kawą możesz się oparzyć, to jeśli się oparzysz
możesz wygrać w sądzie odszkodowanie od sprzedawcy ;))))
Więc na wszelki wypadek starają się uwzględnić wszelkie okolicznosci
;)

> Phenomen ...OO+-...

Łukasz Bajoński lukasz_at_grafinet.com.pl
GRAFINET S.C. www.grafinet.com.pl
 Zapracujmy razem na twój sukces ...