Re: Płyty Microstar

Autor: Cooger (squadaq_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 24 Jul 1998 - 23:50:38 MET DST

>Co sądzicie o płytach głównych firmy Microstar, ogólnie a także w
>porównaniu do odpowiednich modeli firm konkurencyjnych ?

Robią płytę na Alladinie V rekomendowaną dla K6-2 przez AMD
(płyta MS-5169)

Co do samej firmy - to nie jest najgorsza - tak ala A-Trend, choć od kilku
miesięcy nie mogę sprzedać używanego VX ATX tej firmy z powodu .... braku
podstawek pod DIMMy (BTW wyciągniętej z Optimusa). Jakby kto chciał - 100pln

Cooger