Re: Czy można uszkodzić PCta wkładając odwrotnie wtyczkę do gniazdka?

Autor: Michał Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Fri 24 Jul 1998 - 23:17:58 MET DST

> Witam szanownych grupowiczów

> Od dłuższego czasu miałem problemy z zasilaniem w moim PC tzn. czasami
[..]

> PS. Czy ktoś miał podobne problemy?

Tak, ja jak mieszkalem ww blokach , tyle ze u mnie miedzy kaloryferm i
obudowa "tylko" 160V.Niestety gniazdka w polskich blokach sa zarowane a nie
uziemiane, tzn w gniazdku masz zero i faze, a w gniazdku z bolcem bolec jest
polaczony z zerem. To by wyjasnialo ustanie problemu po zamianie wtyczki w
gniazdku.

Pozdrowienia

Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl

Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
Microsoft Windows 95:
               What do I have to fix today?