Re: IBM HDD DHEA

Autor: Phenomen (phenomen_at_kki.net.pl)
Data: Sat 25 Jul 1998 - 00:12:08 MET DST

On Thu, 23 Jul 1998 22:16:46 GMT, wp_at_cyberdude.com (Witold Przygoda)
wrote:

> Zasilanie jest standardowe od dawna. Za to jesli twoj BIOS okaze sie
> nie obslugiwac tak (nie wiem jak:) duzego dysku jaki masz, to bedziesz
> musial sobie sciagnac specjalny driver ze strony IBM do obslugi duzych
> dyskow. Inaczej fdisk pokaze ci tylko jakas bzdure typu ze masz dysk
> 512 MB.

Przekrecilem troche sprawe (z niewiedzy) no i nie uzyskalem
prawidlowych odpowiedzi :-/
Moj bios spokojnie widzi dysk 3,2 Giga ,wiec z 4,3 tez powinien dac
sobie rade.... chodzi mi tylko o to czy pomiedzy nowszymi plytami "bx"
a "hx" nie ma jakiejs roznicy w napieciu.... bo ten dysk jest podobno
juz na te nowe plyty ,a ja go chce jeszcze na moment wlozyc do starej
plyty... i bojem sie ze go jakies paskudztwo dopadnie ;)

pozdrawiam

 Phenomen ...OO+-...
phenomen_at_kki.net.pl UIN /2746827/
|Everything is based on immensity|