Re: Celeron.

Autor: Pablo (pablo_at_etos.olsztyn.pl)
Data: Fri 24 Jul 1998 - 16:46:21 MET DST

>innym wyjsciem jest kupno najtanszego celerona jaki jest dostepny,
>by potem dozbierac na porzadnego proca :))

Jeszcze innym wyjsciem jest poczekanie do 4 kwartalu tego roku, az pojawi
sie Celeron 333 - bedzie mial 128kb cache drugiego poziomu zintegrowanego
(podobno) w samym procesorze, a nie na waflu jak to mam miejsce w PII.

Pozdrawiam
Pablo

ps. poza tym z Celeronem to najlepiej strzelic sobie w leb z gumy od majtek