Re: Monitor ADI 5G i inne 17-tki

Autor: Mario (mario_at_vadim.com.pl)
Data: Fri 24 Jul 1998 - 10:53:01 MET DST

MicroScan ADI 5G w wersji 5GT faktycznie produkowane sa z kineskopem SONY
Black Trinitron.
Obserwuj bacznie ranking 17" we wrzesniowym wydaniu Chip-a. Sadze ze
znajdzie sie tam w czolówce.
Czy jest lepszy od np. SONY?
Mysle ze na pewno jest tanszy. A biorac pod uwage ze ADI specjalizuje sie w
produkcji monitorów od 19 lat i osiagnelo pozycje jednego z pieciu
najwiekszych na swiecie, mysle ze mozna wierzyc doswiadczeniu i milionom
uzytkowników na swiecie.
Brzmi troche tendencyjnie, moze dlatego ze handlujemy miedzy innymi tymi
monitorami. Ale to sa fakty.
Jesli chodzi o inne marki jest obecnie duzy wybór na rynku. Godne polecenia
klasy porównywalnej do 5G sa Samsungi, Nec lub Viewsonic, ewentualnie
Philips. Osobiscie cenie Nec'a najbardziej. Ale troche kosztuje.
Ochrone na oczy rozpoznajesz po normach radiacji. Podawane sa wraz z nazwa
np. MicroScan 4P/LR (Low Radiation). Takie oznaczenie znaczy ze monitor
charakteryzuje sie norma MPR II. Jesli cenisz swoje oczy to nie kupuj
monitora bez gwarancji ze monitor ma certyfikat na ww. norme. W 17"-tkach to
samo, choc jesli dlugo wysiadujesz przed monitorem to lepiej miec z
najwyzsza norma TCO 95. Promieniowanie jest zredukowane do minimum i
niepotrzebny zaden dodatkowy filtr.
Wszystkie szanujace sie marki posiadaja takowe, w tym ADI.
Sorry ze tak dlugo.

Mario

Phenomen napisał(a) w wiadomoœci: <35b7a6cb.140494_at_news.task.gda.pl>...