Re: Phillips 3600 czy Yamaha 2260

Autor: Peter Tyrell (tyrell_at_hotmail.com)
Data: Fri 24 Jul 1998 - 10:40:54 MET DST

Niech cie reka bosk a broni przed kupnem Philipsa z wlasnego
doswiadczenia wiem ze nagrywarka ta jest dosc fajna (bezproblemowa
instalacja i nagrywanie na wiekszosci ze sprzedów) z jednym ale w ciagu
ostatnich 8 miesiecy wymienilem ja serwisie 3 RAZY na nawa po jakim
czasie siepie sie kalibracja glowicy (pozyconowanie czy cos w tym sytlu)
i zaczynasz otrzymywac buffor underrun zawsze w tym samym miejscu plytki
lub sa problemy z np zamykaniem sesji (ni z tego ni z owego w czasie
nagrywania TOC diodka recodring gasla ) ,jak wiem z wlasnego
doswiadczenia i informacji z serwisu 70 % napedow wraca na gwarancji do
serwisu .

ps o yamahah moge tylko tyle powiedziec ze pierwsze 102 chodza zawyczaj
od teraz

ps2 zobacz ricoha tez RW cena atrakcyjna i w przeciwienstwie do philipsa
szczelna obudowa (w philipsie ze wzgledow wentylacyjnych jest duzo dziu
w obudowie wg instrukji wymagany przeplyw powietrza 2litry /sekunde w
czsie nagrywania)