Re: TePeSa dostaje w d**

Autor: Bernard (bernard_at_NIEBOpriv.onet.pl)
Data: Fri 24 Jul 1998 - 09:35:36 MET DST

Dnia Wed, 22 Jul 1998 06:34:17 GMT, Remi <jabucwol_at_friko6.onet.pl>
pisal:

>Kiedys, gdzies napisano ze jedynym polakiem ktory nie kradnie jest Papież....

Papież jest Polakiem jak wielu tu z nas, ale sadzac po tym poście i
polaków też nie brakuje ..... smutne .......

>Aha na te okazje specjalnie zalozylem konto na friko, tak ze nie piszcie juz
>wiecej do mnie. bo nie skorzystam juz z niego. Pracowalem kiedys w tepsie.

nie dało się ukryć ;>

>Obecnie pracuje w firmie telekomunikacyjnej za granica (nie wazne gdzie) w
>dziale marketingu, a w polsce przebywam na urlopie, ktory wlasnie sie konczy.

w polsce, tak, tak ................
   ^^^^^^^^

--
Pozdrowienia - Bernard
jeżeli chcesz do mnie napisać musisz usunąć