Re: jakie SCSI w Iomega ZIP Plus?

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.com.pl)
Data: Fri 24 Jul 1998 - 09:22:33 MET DST

roman_at_silesia.pik-net.pl napisal (-a) :

> Masz ZIP SCSI czy ZIP Plus?

Oczywiscie rozpedzilem sie, mam wersje SCSI. Wersj Plus nie jest przelotna
dla SCSI (tylko jesli podlaczysz Plusa do portu drukarki mozna dalej do
niego podpiac drukarke przez drugi port DB-25). Plus musi byc ostatni na
kablu SCSI i trzeba koniecznie uzywac "blue" kabla dolaczonego do niego wiec
jesli skaner jest przelotowy to podlaczasz Plusa za skanerem (pewnie bedzie
potrzebna jakas przejsciowka tak aby podpiac "blue" kabel do skanera).

Piotrek