Re: ha...znowu dyski !!? PILNE!!!

Autor: Naleśnik (mlpol_at_friko4.onet.pl)
Data: Fri 24 Jul 1998 - 00:11:29 MET DST

>felerna partia tych dysków już się wysprzedała lub padła. poza tym w
>razie jakichkolwiek kłopotów będziesz mógł je zwrócić - przecież
>kupujesz te dyski z gwarancją.

Fakt faktem, że 2700 Caviar wymieniałem w Californi Computer trzy
razy. Ostatni egzemplaż narazie chodzi. Poza tym z wymianą dysku jest
różnie, jeśli zerwiesz w Caviar taśme oklejającą dysk dookoła (nawet
rąbek) to kaplica. California Computer jak i inni ostrzega przed tym
pod groźbą utraty gwarancji. Sam się o tym przekonałem. Twierdzą oni
że uszkodzenie tej taśmy rozhermetyzuje dysk. Z drugiej strony jeżeli
było by to możliwe to dlaczego WD umieszczał by tą słabiutką taśmę w
miejscu tak narażony na uszkodzenia podczas montażu dysku. Co prawda
dyski mają (te bardziej zawansowane) specjalne otwory, przez które
wyrównują ciśnienie z otoczeniem, ale nie pod tą taśmą. Pare tygodni
temu widziałem takowe na górnej powierzchni dysku WD.

Co wy na to ??

PS. Ostatnio z jednego kompa wyciągnełem uszkodzony dysk Caviar,
klekotał i nawet fdisk go nie widział. Ku mojemu psełdo zdziwieniu,
okazało się że dysk ma zerwane około 1,5 cm taśmy aluminiowej. Zbieg
okoliczności, a może ci z CC mieli racje.
Dalej jeśli chodzi o gwarancje było jak wyżej.

\0 0/ Z pozdrowieniami
  =