Re: usr ROBOTICS sporster message plus kontra TPSA

Autor: Artur R. Stuczynski (agat_at_profex.com.pl)
Data: Thu 23 Jul 1998 - 20:25:06 MET DST

Tałajczyk Piotr wrote:

> orientujecie się może coś w sprawie upgradeu hardwareowego do USR'a
> Voice'a? chodzi mi o cenę i czy wogóle coś takiego już jest lub jest w
> planach.

<informacja nieoficjalna & nie potwierdzona>

Mają być dostępne przed końcem roku. Cena ok. 200 PLN netto, ale za to
uzyska się modem z pamięcią flash (wymieniany jest kawałek
elektroniki, a nie sam EPROM). Przynajmniej jeśli chodzi o modele ext.
O int. nic mi na razie nie wiadomo.

</informacja etc>

--
Artur R. Stuczyński