Re: Zabezpieczanie PC-tow....

Autor: Piotr Sieklucki (xenocide_at_polbox.com)
Data: Thu 23 Jul 1998 - 16:23:48 MET DST

On Thu, 23 Jul 1998 14:39:46 +0200, Jacek Pniewski <jackpn_at_fuw.edu.pl>
wrote:
>Pare lat temu firma 3M wymyslila tasme przylepna na potwornie
>mocnym kleju ktory dawal sie odkleic, ale bardzo powoli,
>ok. 20 cm/h. Mozna bylo np. przykleic obudowe komputera,
>monitor itp. Do kompletu dodawali specjalna lapke do odrywania.
Faktycznie. Kiedyś w Anglii widziałem scenę w firmie, w której
używali tego do zabezpieczeń PCtów. Było włamanie i ukradli sprzęt, bo
komputery były przyklejone do stołów z blatami z jakiejś sklejki (nie
pamiętam dokładnie, ale było to wielowarstwowe i poszła wierzchnia
warstwa). Cóż, jak się nie myśli... Podobno zmienili stoły i
pozakładali takie metalowe obręcze przykręcane na stałe i zamykane na
kłódki.