Grupy dyskusyjne

Autor: Kurczak (grzgrz_at_polbox.com)
Data: Thu 23 Jul 1998 - 16:03:59 MET DST

witam!
Prosze Was o pomoc, nie moge czytac zadnych grup dyskysyjnych. Nie wiem co
sie stalo. Jednego dnia wszystko bulo w porzadku a drugiego juz nie. Za
kazdym razem gdy lacze sie z Internetem powieksza mi sie liczba nie
pobranych naglowkow i nie moge ich w ogole obejrzec. Urzywam Outlook
Express.

Jakiekolwiek sugestie prosze na priv'a (zrozumiale - nie moge czytac zadnych
grup, ciekawe czy ta wiadomosc w ogole dojdzie)

Grzegorz Gruszka
grzgrz_at_polbox.com