Oznaczenia...Seagat-ow???

Autor: Silver (silver_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 23 Jul 1998 - 11:45:52 MET DST

Witam!!!
Dosc nietypowa sprawa ale szerzaca zainteresowanie wsrod przyszlych kupcow
dyskow.
Ponoc jest taka seria ktora jednym slowem jest wadliwa...z tzw. odrzutu lub
jednym slowem ujac mozna odpady gdzies w magazynach.
Mam zamiar za kilka dni kupic Seagata 4,3GB i jak ja mam rozpoznac czy jest
to bubel czy nowsza lub lepsza wersja tego dysku, niesety chyba nie czegos
takiego na dyskach jak data prodykcji bo na swoim starym "hadeku" tego nie
zauwazylem.
Bardzo prosze o pomoc tych osob ktore obcuja z tymi dyskami.
Pozdrawiam (chlodno) bo jest tak goraco ze juz klawisze sie topia pod
palcami...hehe :))
Silver
silver_at_box43.gnet.pl
UIN: 10760457