Moje boje z Riva128 i OpenGL

Autor: Grzegorz Sterniczuk (grzegorz_at_WEBMEDIA.PL)
Data: Wed 22 Jul 1998 - 23:20:42 MET DST

Moja zabawa z Rivą zaczeła się przedwczoraj, pierwsza instalacja to 10min.
FR rozpoznaje AGP i D3D działa DirectDraw pokazuje około 30Mb na karcie
(stare sterowniki). Następnie zapragnąłem mieć OpenGL i pograć w GLQuake'a w
tym celu ściągnąłem najświeższe sterowniki nVidi i zaczeły się schody. Po
około 7 godzinach zabawy doszedłem do tego iż znów działało D3D i FR
pokazywał AGP oraz DirectDraw około 30Mb. Wkońcu postanowiłem przeinstalować
Winde i odziwo ruszył OpenGL ale FR nie pokazywał już AGP a DirectDraw
pokazywał 4Mb, dodam tylko iż nie zainstalowałem usbsup.exe (wcieło mi
gdzieś) pomyślałem więc, że dociągne doinstaluje i może ruszy i co się
okazało, że znów FR pokazuje AGP, D3D działa DirectDraw pokazuje 30Mb a
OpenGL wcieło. Postanowiłem znów przeinstalować Winde, kombinowałem chyba z
4 razy aż wkońcu zrobiłem tak:
1. Instalacja windy95 (karta PCI VGA)
2. Skasowanie klawiatury PL i zostawienie EN (bez tego po instalacji
sterowników u mnie czarny ekran)
3. Instalacja AGP dla VP3
4. Instalacja PCI dla VP3
5. Instalacja inf dla VP3
6. Instalacja DirectX 5.2 Uwaga nie instalowałem USB !
7. Instalacja sterowników nVidi dla AGP
8. Instalacja polskiej klawiatury

Obecna sytuacja to D3D działa, OpenGL działa, FR nie wykrywa AGP i
DirectDraw pokazuje 4Mb ale wole tak niż bez OpenGL.

PS. Mój sprzęt to K6-300 (4x75), płyta na Via VP3 firmy Azza, 64Mb SDRAM
10ns oraz karta na Rivie 128 AGP (noname) dałem za nią 250zł w sklepie (12
miesięcy gwarancji).

--
Grzegorz Sterniczuk - grzegorz_at_satan.pl.eu.org ....... http://hack.zone.to/
GCS/O d- s+++:+ a? C++()$ UL++ P+ L++(+) !E W++>+++ N++>+ o? K? w O-- !M V?