Upgrade USR Robbotics Sportster Flash

Autor: Andrzej Czen (czencz_at_friko3.onet.pl)
Data: Wed 22 Jul 1998 - 23:15:28 MET DST

Jestem cichym sluchaczem tej grupy ale jeszcze tego tematu nie znalazlem.

Posiadam taki modem i pracuje z 33.6. Mam sciagniety firmware do upgradu na
56 x2.
Mam obawy przed wykonaniem tej operacji, zeby nie zostac na lodzie (bez
dzialajacego modemu).
Lacze sie z TP SA i nie wiem dlatego czy to w ogóle ma sens przechodzic na
56 . Jak cos nie wyjdzie (klopoty z upgr. lub z polaczeniem po upgr.) to
prawdopodobnie nie cofne tego. Czy to bezpieczna operacja ?

Za porade bardzo dziekuje.
      Andrzej Czen