Re: Boot Manager

Autor: Artur Dziubinski (artur_at_plaza.com.pl)
Data: Wed 22 Jul 1998 - 14:24:44 MET DST

Marcin Klinowski <marklin_at_wroclaw.art.pl> napisał(a) w artykule
<01bdb402$27cca820$LocalHost_at_default>...
> czy ktos moglby mi doradzic jakis?
> chcialbym zainstalowac 3 sytemy i kazdy z nich zabezpieczyc haslem :-)
> z gory dziekuje za odpowiedzi,

Proponuję Masterbooter, obsługuje większość systemów (chyba wszystkie mi
znane), mozna miec 3 systemy (ja tak mam), każdy można zabezpieczyć osobnym
hasłem, jest w pełni funkcjonalna wersja shareware, ograniczenie chyba do 3
systemów jednocześnie i nie mozna zmienic czasu na wybór systemu (), ale
nie jest to takie straszne, obsługa FAT32 tylko w wersji zarejestrowanej.
Pare innych mniej ważnych bajerów i co najważniejsze support autora w ciągu
kilku godzin (korzystałem 2 razy).

Można go znaleźć:
www.vein.hu/~nagyd/
www.alberts.com/
(dawno tam nie zaglądałęm, ale minimum pod jednym z nich powinien być)

--
Pozdrawiam
Artur Dziubiński