Re: voodoo2 + riva

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Tue 21 Jul 1998 - 16:00:45 MET DST

Dnia Tue, 21 Jul 1998 11:00:10 GMT, nikki_at_kki.net.pl (Inquisitor
Nikodemus) napisał:

>Oj,dzieki ze uwazasz mnie za takiego debila :)))

Ja tego nie powiedzialem :))))

>Czyli owies albo siano.

A niby jak myslales ? Ze obydwie karty bede "na spole" dzialac ?

>Jest az tak zle ? Ja nie narzekam na rive.

No jasne - bo nie ogladales przez rok obrazu z Voodoo :)
Kazdy, kto sie przesiada z S3 czy jakiegos Tridenta itp. na Rive jest
zachwycony. Ja sie przesiadlem na Rive z Voodoo1 - wiem jak powinien
wygladac grafika. :)

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl