DVD - odpowiedzi

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.com.pl)
Data: Tue 21 Jul 1998 - 14:41:50 MET DST

W najnowszym numerze Entera (8'98) jest artykul o DVD napisany przez mojego
kolege z pracy, Michala Setlaka (pracujemy razem w firmach holdingu TCH).
Artykul powstal przy moim niewielkim wsparaciu technicznym i mysle, ze
znajdziecie w nim wiele odpowidzi na pytania dotyczace techniki DVD.
W tym numerze znajdziecie rowniez opisy napedow DVD, zarowno tych PeCetowych
jak i odtwarzaczy domowych oraz opisy kilku kart-dekoderow MPEG-2 dostepnych
na polskim rynku.

Piotrek

PS. NIE jest to artykul sponsorowany przez TCH a ja nie pracuje dla tego
    wydawnictwa wiec nie myslcie sobie, ze cos z tego mam... :) Artykul
    powstal po to aby doinformowac troche spora garstke ludzi, ktorzy zadaja
    bardzo duzo pytan zwiazanych z DVD a na ktore dostaja dosc czesto
    sprzeczne odpowiedzi.