Re: Konflikt Skaner - Drukarka

Autor: Jacek Poszytek (szytek_at_hermes.umcs.lublin.pl)
Data: Tue 21 Jul 1998 - 09:41:31 MET DST

Adam Gąsiorowski wrote:

> Mam drukarke HP Deskjet 670C. Kupilem sobie skaner Muster 12000P. Teoretycznie
> powinna byc mozliwosc podlaczenia drukarki przez skaner. Niestety po takim
> podlaczeniu drukarka przestaje odpowiadac, co zmusza mnie do zaglowania
> wtyczkami, w zaleznosci od tego czy chce skanowac czy drukowac. Czy jest na to
> jakas rada?
Kumpel kupil sobie ScanMagic'a (Mustek OEM) ma tez plujke HP i mal
podobny problem. Winnym okazalo sie wadliwie wykonane gniazdo wyjsciowe
w skanerze (nie mozna bylo wcisnac wtyczki od kabla bo mialo wystajaca
blache). Wyjasciam okazalo sie obciecie plastiku z wtyczki od kabla
drukarkowego.

pOSdrowienia
        Jacek