Re: ???????? Co ma podobne mozliwosci do SB64 (PCI) ???????

Autor: Bogdan Omiecinski (aviotech_at_pol.pl)
Data: Tue 21 Jul 1998 - 05:18:05 MET DST

Mam taka karte od ok. 3-ch tygodni (prawidlowo nazywa sie SB PCI64) i mam
klopot z glosnikami do niej. Czy slyszal ktos moze o 4-ro kanalowych
glosnikach aktywnych (gdzie je mozna kupic)?
Niby mozna tez podlaczyc 2 pary stereo, ale niewygodnie bedzie je regulowac
(jedna para przed nosem, a druga z tylu na koncu pokoju).
Poza tym karta jest rewelacyjna, aczkolwiek mam pewne klopoty ze
sterownikami (nie moge uruchomic opcji "3D sound" przy podlaczonych tylko
2-ch glosnikach: domaga sie DirectX 5 lub wyzszego, mimo ze mam
zainstalowany 5.2).
Pozdrawiam
Bogdan