NETIA w Warszawie

Autor: Marek Oberman (pesk_at_pesk.org.pl)
Data: Tue 21 Jul 1998 - 00:08:49 MET DST

Na stronach Netii (www.netia.pl)
jest sobie mapka zasiegu i wg. niej
Netia obejmuje prawie polowe Wawy
(chyba, ze ze wzgledu na pozna pore
i zmeczenie pochmielowe wzrok mi
figla splatal ;) Mam w zwiazku z tym
pytanie, czy sa tu jacys abonenci
Netii z Wawy? Z tego co widzialem
to praktycznie caly Mokotow, az
do Centrum powinien miec mozliwosc
podlaczenia. No i chyba dalsze Bemowo.

Nie wiem, może cos mi sie przewiduje,
ale chyba nie? Zerknijcie na ta mapke.

Jesli ktos z Wawy jest abonentem Netii
niech moze napisze jak wyglada u nich
sprawa Internetu. Bo uslugi dodatkowe
calkiem fajne, taryfy na komorki tyz,
staffki o grosz tansze na impulsie :)
Ludzie w BOK-u pewnie na poziomie i
przynajmniej z podstawowym wyksztalceniem :)
(ostatnio pani w moim BOKu (tepzy ow corz)
napisala mi na podaniu "Piecset piedziesiat zl
pobrano" Ja rozumiem, ze policjant..., ale kobieta,
ktora nie od wczoraj zapewne siedzi "na kasie"?
(a moze jednak pierwszy raz owego dnia
usiadla na kase i bylo jej niewygodnie?
A nie daj Bog byla to kasa Optimusa? Nie
widzialem bo logo bylo zamazane, co zreszta
wygladalo na celowa robote. Czyzby telekomuna
miala jednak troche wstydu?

Taaak to moglo byc to...)

Heh, bede konczyl bo ja chyba nie o tym
chcialem. Zmeczenie pochmielowe nastraja mnie
rozpisujaco i filozujaco a moze filozoficznie
;))

Pozdrawiam
Marek Oberman
E-mail: pesk_at_pesk.org.pl | Strony o niekompetencji
   WWW: http://www.pesk.org.pl | firm, polityce ekonomii
   SMS: link ze strony glownej | ochronie srodowiska i..
http://www.pesk.org.pl/sagemklub Klub uzytkownikow Sagem`a