Re: Prezentacja na CD

Autor: Tałajczyk Piotr (piotr_ta_at_friko2.onet.pl)
Data: Mon 20 Jul 1998 - 23:44:03 MET DST

oN Mon, 20 Jul 1998 19:33:32 GMT, lbajon_at_sgh.waw.pl (Łukasz Bajoński)
wRoTe:

>Interesuje mnie orientacyjny koszt wykonania prezentacji na CD (ok 100
>sztuk), najlepiej chyba w Macromedii, wszystkie materiały i koncepcję
>byśmy przygotowali, chodziło by tylko o estetyczne przygotowanie
>całości w wersji uruchamiajacej się z kompaktu.
>W czym ewentualnie tańszym i łatwiejszym można by było przygotować
>taką prezentację ?

tylko SCALA_MM200. prezentacje z nich wychodzą na takim poziomie, że
niejedna Macromedia by się powstydziła ;>>>>. interaktywne,
nieinteraktywne (do koloru, do wyboru). z niewielkim nakładem pracy ze
swojej strony (oczywiście proporcjonalnym do jakości wykonanej
prezentacji). sama scalaMM200 (w przeciwieństwie do swoich poprzednich
wersji) pracuje pod windozą, obsługuje większość formatów plików
graficznch, *.avi (korzysta z AMovie. poprzednia nie), *.mpg, *.fli,
obsługuje TTF-y, wavy, midy, można dograć na płytkę jakiegoś tracka i
z tym sobie poradzi. ;>>
po zrobieniu zaplanowanej roboty zapuszczasz [public], wybierasz
katalog docelowy, wcześniej ustawiasz jeszcze odpowiednie parametry,
czy ma się przerobić do jednego wielkiego pliku, czy nie, odznaczasz
opcje, czy ma kopiować instalację DirectX i AMovie i odpalasz.
robi sie z tego kompletna prezentacja gotowa do przegrania na płytkę,
wszystko zapięte na ostatni guzik - włącznie z autostart.inf. taką
płytkę wystarczy tyko wrzucić do napędu i czekać na chwalebne
komplementy od swojego przełożonego.

[...]
>Łukasz Bajoński

                    pozdrowionka...