Re: OCR - Recognita 3.2

Autor: Bartłomiej Kosik (B.K.) (bartbk-xxxrated_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 20 Jul 1998 - 22:25:17 MET DST

Celar napisał(a) w wiadomości: <6ot9na$832$1_at_devnull.open.net.pl>...
>Kupiłem skaner Mustek Paragon 1200 SP i już po tygodniu udało mi się go
>uruchomić.
>Teraz mam jednak problem z rozpoznawaniem tekstu przez OCR. Używam
>Recognit'y ver. 3.2
>Podejrzewam, że popełniam jakiś błąd przy okazji określania strony kodowej
>lub czcionki. A może chodzi o coś co się określa jako trening (czyżby
zasada
>była taka sama jak przy "voice command").
>Jeśli ktoś rozpoznał już coś Recognitą to niech da cynk.

Co cię interesuje? Trening umożliwia lepsze rozpoznanie konkretnych
czcionek. Najlepsze efekty daje tworzenie kilku plików treningowych (np. dla
Rezczpospolitej, dla czcionki "książkowej" ;-)

--
====== Przy odpowiedzi usuń -xxxrated z mojego adresu =======
Bart (B.K.)