Re: voodoo2 + riva

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Mon 20 Jul 1998 - 23:06:12 MET DST

Dnia Mon, 20 Jul 1998 16:43:22 GMT, nikki_at_kki.net.pl (Inquisitor
Nikodemus) napisał:

>Czy kupujac akcelerator voodoo2 bedzie on wspoldzialal z riva czyli
>wydajnosc = wydajnosc voodoo + wydajnosc rivy czy po prostu przejmniee
>obsluge 3d ?

Zalezy. W grach natywnych dla Voodoo bedzie dzialal tylko Voodoo, w
grach d3d w wiekszosci bedziesz mogl wybrac sobie przy starcie, czy
gierka ma dzialac z d3d device 1 /riva/ czy d3d device 2 /voodoo/. A
jesli gierka nie bedzie Ci dawala mozliwosci wyboru to jest taki
programik 3D Control Center, ktory siedzi sobie w Tray'u i klikajac na
nim wybierasz sobie karte na ktorej ma obsluzyc gierke.

Wiadomo, ze Riva generuje gorszy wizualnie obraz 3D niz Voodoo, wiec
chyba na stale bedziesz miec wlaczona obsluge akcelerowanych gier dla
Voodoo2 :))
Niestety sam mam Vipera330 i juz czekam z utesknieniem gdy sobie bede
w stanie kupic V2 :) Zaluje, ze sprzedalem Voodoo1... :(

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl