TePeSa dostaje w d**

Autor: roman_at_silesia.pik-net.pl
Data: Mon 20 Jul 1998 - 20:01:18 MET DST

=?iso-8859-2?Q?Artur_Kami=F1ski?= wrote:

 is> Wytłumacz mi więc, dlaczego Netia ma do TPSA pretensje, że cena impulsu
 is> za rozmowy lokalne jest >>za mała<<?

Ponieważ dla Netii, przy haraczach jakie musi płacić telekomunie, oraz przez
start od zera (brak choćby tak gównianej sieci, jaką dysponowała telekomuna w
1989 roku) ta cena może być za mała - po prostu problemy z zachowaniem płynności
finansowej.

 is> I ciekawe ile zapłacisz za rozmowy lokalne kiedy promocja się
 is> skończy?

Jak na razie, według mojej skromnej wiedzy, to poza promocją cena impulsu jest
o grosz niższa niż w telekomunia.

Disclaimer:
Nie jestem pracownikiem netii, ani nie posiadam telefonu/abonamentu tej firmy.

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)
mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl