Re: AVER Phone TV i Teletext

Autor: Bartłomiej Kosik (B.K.) (bartbk-xxxrated_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 19 Jul 1998 - 22:13:19 MET DST

PiTER[PL] napisał(a) w wiadomoœci: <6oqind$8qb$1_at_korweta.task.gda.pl>...
>Dzisiaj zasiegalem jezyka u dystrybutora w tej sprawie i okazalo sie ze
>momodele kart typu Phone teletextu nie maja i miec w najblizszej
przyszlosci
>nie beda mialy,ale wersja Capture juz ma ,lecz na razie dziala to kiepsko i
>prowada jakies testy w tym temacie.I jeszcze jedno,karty Capture beda
>obslugiwaly sygnal TV w stereo!:)

Ktos Cie chyba oklamal....
Ja mam Aver TV Phone i....
1. Mam TXT
2. Dziala jak zloto. Cachuje strony i podstrony tak ze juz nawet nie patrze
na pilota od Soniaka
3. Nie wiem jak u Twojego dystrybutora, ale moja karta obsluguje dzwiek
stereo z TV i FM
.... i to chyba na tyle

--
====== Przy odpowiedzi usun -xxxrated z mojego adresu =======