wideotelefon

Autor: Szymon (szymcio_at_hotmail.com)
Data: Mon 20 Jul 1998 - 12:23:35 MET DST

Witam,
Szukam programu ktory umozliwilby przesylanie przez linie telefoniczna
obrazu - chocby w jedna strone.
Wyglada to tak : w jednym komputerze jest karta telewizyjna umozliwiajaca
podlaczenie kamery, karta dzwiekowa i modem. W drugim na razie tylko karta
dzwiekowa i modem (docelowo takze kamera). Potrzebny jest program ktory
umozliwi zadzwonienie za pomoca jednego komputera na drugi i odbior dzwieku
i obrazu (ewentualnie samego obrazu).

Probowalem to zrobic w programie Netmeeting 2.0 bo chyba tylko ta wersja
umozliwia dzwonienie z telefonu na telefon bez posrednictwa internetu -
dziala wszystko oprocz przesylania obrazu (tablica, rozmowa, dzielenie
aplikacji) mimo ze w oknie "Moje wideo" na komputerze wysylajacym obraz jest
w porzadku.

Co z tym zrobic ? - przy czym najbardziej zalezy mi na orzeslaniu obrazu

Z gory dziekuje za odpowiedz

--
Szymon Kaczmarek