CD Player w W95

Autor: Sebastian Weglarczyk (wegla_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 20 Jul 1998 - 11:55:53 MET DST

 Mam pytanko na temat CD Player'a w W95. Jak wkladam do napedu CD
 plyte audio, to mi sie automatycznie uruchamia standardowy CD Player
 (instalowany razem z windowsami). Rzecz w tym, ze ja mam inny,
 lepszy program do odtwarzania plyt audio. Jak (gdzie) moge zmienic
 ustawienia tak, zeby mi sie automatycznie uruchamial nie ten
 standardowy CD Player ale ten moj inny? (Patrzylem w plikach .ini,
 ale nic nie wyzioralem :((( .)

Pozdrowionka
Seba