Re: off-topic: pakiet biurowy (nie M$) w kioskach

Autor: Zbigniew Niedzwiedz (zoon_at_lu.onet.pl)
Data: Sun 19 Jul 1998 - 22:17:46 MET DST

On Sun, 19 Jul 1998 09:34:21 GMT, piotr_ta_at_friko2.onet.pl (Tałajczyk
Piotr) wrote:

>czy będzie można ten pakiet kupić w eMPIKach, czy raczej drogš
>wysyłkowš? to sš numery oczywiœcie z 98roku???
Informacje mam z Ruchu w Lublinie: na kioski u nas 400 szt.
Podejrzewam, ze wtym sa eMPIKi i takie inne.

A "w temacie" bledow w Ami Pro: znam ich kilka, ale z nimi zyje. Po
prawdzie, kazde oprogramowanie ma jakies bledy (patrz powracajace
pytanie "dlaczego zamiast polskich liter drukuja mi sie kwadraciki").
Piszac te informacje mialem na mysli, ze _jest_ to jakas alternatywa
dla Office'a (znacie inna rozsadna? probowalem Worksa, ale jest dla
mnie za maly). Choc nie mam zludzen, ze na razie dominacja M$ na tym
rynku jest miazdzaca...

--
zoon_at_lu.onet.pl - Zbigniew Niedzwiedz - GSM/SMS:+48601263351
Suma inteligencji na planecie jest stala. Populacja rosnie.